Uitleg webwinkel

Een bestelling in de webwinkel kent een aantal stappen

Stap 1) Inloggen. Ben je al eens eerder in de webwinkel geweest, dan kun je inloggen met mailadres en wachtwoorde dat je eerder ontvangen hebt. Als dit je eerste bezoek is, of je weet je wachtwoord niet meer, laat dan het wachtwoord vakje leeg. Je krijgt dan direct een nieuw wachtwoord.

Stap 2) Selectie. In deze stap selecteer je wat je wil aanschaffen. In het geval van een abonnement heb je drie mogelijkheden.De eerste mogelijkheid is het invoeren van het kaartnummer van één van de personen waarvoor je een abonnement wenst. Na invoer worden ook de personen getoond waarvoor je eerder al eens een abonnement hebt aangeschaft.De tweede mogelijkheid is het scannen van de QR code op de pagina met de Zwembad Coldenhove app (voorlopig alleen voor Android). Na het scannen kun je met de app een zwemkaart scannen waarna je het nummer op het scherm van de webwinkel ziet verschijnen.De derde mogelijkheid is dat je de gegevens van een nieuwe abonnementhouder toevoegd middels de knop 'Nieuw persoon toevoegen'. Op deze manier kun je dus personen toevoegen die nog niet eerder een abonnement gehad hebben.

Stap 3) Overzicht. Als je de personen die een abonnement wensen geselecteerd hebt, klik dan op de knop 'Ga door naar het overzicht'. De webwinkel toont dan een overzicht wat voor jou het goedkoopste abonnement is.

Stap 4) Betaling. Door op de knop 'Ja. Ga door naar afrekenen met iDeal' te klikken kom je in de iDeal betaal omgeving waar je de betaling kunt voltooien.

Stap 5) Afronding. In deze laatste stap krijg je terugkoppeling zoals die door ons uit de iDeal omgeving ontvangen is. Er zijn hier drie mogelijkheden: 'Geslaagd', 'Geannuleerd' en 'Nog niet geslaagd'. Van deze status krijg je een bevesting per email.Het is ook mogelijk dat er helemaal geen melding vanuit iDeal ontvangen is. Je krijgt dan per een email een bevesting als na onze controle blijkt dat de betaling geslaagd is.


Bestelling voltooid.

Als je uit de webwinkel de status 'Geannuleerd' hebt ontvangen wordt de bestelling niet in behandeling genomen.
Als je uit de webwinkel de status 'Nog niet geslaagd' hebt ontvangen controleren wij de status van de betaling en nemen de bestelling afhankelijk van het uiteindelijke betaalresultaat in behandeling.
Als je uit de webwinkel de status 'Geslaagd' hebt ontvangen nemen we de bestelling in behandeling.
Na afhandeling van de bestelling ontvang je een bevestigingsmail. Je ontvangt een aparte mail als blijkt dat er personen in de bestelling zaten die nog geen zwemkaart hadden. Voor deze personen wordt dan gevraagd om een pasfoto te uploaden. Lukt het uploaden niet, lever dan een foto met op de achterkant het klantnummer in bij de receptie van het zwembad. Dit klantnummer staat in de mail. Het inleveren van de pasfoto kan bij het eerst volgende bezoek aan het zwembad.